Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

ΑΝΑΤΟΛΗ

                                                                                  18/8/2014


Το ταξίδι μου, τα μάτια σου
κι ο Βόσπορος
αγκαλιά μες σ' ένα πλήθος
αδιάφορα χαμένο. 
Μες στα κύματα 
εχτές αγνάντευα κι ηρέμησα, 
στα μέρη μου, που δεν αλλάζουν
οι πολίτες σου με 'μενα. 
Είναι παράπονο, 
είναι ανάσα άγρια, 
είναι το πάθος
κι η σκέψη μου σ' εσένα. 
Σαν ένα στολίδι 
από πέτρες αψεγάδιαστες
σ' ενός ονείρου 
τα νερά τα αγριεμένα .
Πόσο ζηλεύω τις μακρινές 
τις περιπέτειες
που τώρα το σώμα μου 
μπορεί να κατακτήσει.
Με τρόμο σκέφτομαι
όταν θα γίνω ανήμπορος
πως θα 'ρχομαι στα πόδια σου Ανατολή, 
η αναπνοή μου να γεμίσει.
Στην ξένη Δύση μετανάστης ή εξόριστος
πάντα θα ΄μαι ένας ερωτευμένος
γι' αυτά τα μάτια που με κατακτήσανε 
και τώρα είμαι ένας δυστυχισμένος.

                                    Σωτήρης Σπηλιώτης

                                                                 ΦΙΛΗ  ΣΜΥΡΝΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...