Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ....http://www.blurb.com/books/5921480

                                                                 04/10/2014

Είσαι μαγεμένη νεράϊδα, 
δεν μπορώ να σε ξεπεράσω 
είσαι σαν ποίημα
γραμμένο απ' τον καλύτερο 
από τον πιο ερωτευμένο
απ' τον περισσότερο παθιασμένο
από ένα μαγεμένο 
ξεχασμένο πάνω σε κουρέλια ίσως
ή πάνω σε χρυσά κεντημένα σεντόνια
λησμονημένο πρίγκηπα. 
Είσαι πριγκίπισσα ή σκλάβα,
έχεις την αγάπη το μεγαλύτερο πάθος
προχωράς και λάμπεις απο έρωτα
χάνεσαι ή πετάς
και τα μάτια σου, αχ αυτά τα μάτια σου...
Είσαι μάγισσα ή γοργόνα
ή ένας απλός έρωτας και με μεθάς. 
Σ' ένα σκοτεινό καπηλειό 
σε χάνω μα κι εκεί 
μες τ' όνειρο έρχεσαι με πόθο σαν αγάπη 
ή σαν σατανάς. 
Σε κοιτώ σ' ένα κόσμο που γυρνάει 
με χιλιάδες στροφές 
κι όμως εσύ κοντά μου μένεις 
με σ' ένα πάρκο μ' αστέρια
κι αναμμένες φωτιές φανταστικές .
Σ' αφήνω, σε χάνω, σε ψάχνω
και τρελά σ αναζητώ
μίλησε μου πριγκίπισσα μου 
είμαι ο σκλάβος σου εγώ...
          
                                ΠΟΙΗΣΗ  Σωτήρης  Σπηλιώτης

                                                       ΖΩΓΡΑΦΟΣ  ΔΗΜΗΤΡΑ ΒΑΝΕΖΗ

2 σχόλια:

  1. Αγαπημένο μου ποίημα....Γραμμένο με πόνο και ελπίδα...Γραμμένο με τρυφερότητα και λατρεία....Δεν εχω λόγια!!! Καμιά φορά η σιωπή είναι χρυσός....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστούμε για τα υπέροχα ποιήματά σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...