Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

ΠΕΡΙΜΕΝΩ

                                                     29/08/2014


Περιμένω να χτυπήσεις, 

περιμένω να μου μιλήσεις
χωρίς να ξέρω αν έχω κρυφά 
για 'σένα αληθινά ή ψεύτικα
ένοχα, ερωτικά μυστικά .
Μα περνάνε οι ώρες, ο χρόνος 
και 'σύ δεν μου μιλάς 
λες κι είσαι ο εχθρός μου 
που δεν θες να με συζητάς. 
Μερικές φορές μονάχα 
μου στέλνεις μια άγνωστη φωνή 
που δεν με ενδιαφέρει 
μα έχει όρεξη, συγνώμη λάθος 
να μου πει.
Τελικά θα καταλάβω είσαι 
σίγουρα ένας φίλος,
καλός ή κακός, 
που θ' ακούσω την φωνή σου 
ή ένας του έρωτα εχθρός.
Περιμένω να χτυπήσεις, 
περιμένω να μου μιλήσεις 
χωρίς να ξέρω αν έχω κρυφά 
για 'σένα αληθινά ή ψεύτικα
ένοχα ερωτικά μυστικά .
                      
                                Σωτήρης  Σπηλιώτης






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...