Τρίτη 1 Απριλίου 2014

ΠΡΩΤΗ ΑΠΡΙΛΗ,

          01/04/2014
Πρώτη Απρίλη

Αυτόν τον μήνα 

θέλω  να σ αγαπήσω 
και εσένα και εσένα, 
μα με κοιτάζεις απλώνοντας τα ρούχα 
η όταν τα σιδερώνεις, 
όταν ζωγραφίζεις και είσαι αφοσιωμένη
 στην τέχνη, 
η σ ένα μπαράκι όταν είσαι κολλημένη,
και  κολυμπάς
 στην  απουσία της στιγμής. 
Μπορεί να με κοιτάς περνώντας δίπλα μου 
σ ένα δρόμο και προσέχεις 
μην σε κλέψουν την καρδιά, 
η μη σε πατήσει 
το αυτοκίνητο που μαρσάρει δίπλα,
και εσύ περνάς τόσο κοντά μου. 
Μυρίζω το άρωμα σου 
εσύ στην πόλι  λουσμένη 
με αρώματα αιθέρια,  
η εσύ ιδρωμένη 
από τον κόπο στο χωριό από δουλειά, 
και όμως με κοιτάς 
και εγώ θέλω  να σ αγαπήσω .
Σ εκείνο 
το μαγικό νησί, 
η σ εκείνη την πλαγιά 
που μένεις μόνη
ξεχασμένη. 
Μου λείπεις 
σε θέλω ,
σε σκέφτομαι ,
και εσύ είσαι μόνη 
στην ψυχή, είσαι η νοσοκόμα,
είσαι η δασκάλα η νοικοκυρά, 
η εργαζόμενη  σ εργοστάσιο, 
εσύ που σκέφτεσαι πολλά, 
η εσύ που θέλεις μόνο έρωτα 
και ένα σύντροφο εσύ η μόνη. 
Εγώ σήμερα θέλω να  σ αγαπήσω 
κι εσένα κι εσένα, 
και δεν μπορώ να διαλέξω , 
εικόνα φωτογραφία άρωμα στάση
 χαμόγελο ευαισθησία ηλικία ,
 μου αρέσεις εσύ που  είσαι  μικρή 
μα με μαγεύει και η ηλικία  η σωστή. 
Το σώμα σου το πάθος το αληθινό
 η το ψεύτικο χαμόγελο,  
και  περισσότερο αυτό που θέλεις  εσύ …
 Περνάνε τα λεπτά η ώρες η μέρα
 και εγώ μένω μ όλα αυτά, 
 σε μια άλλη μέρα, στην συνέχεια του μήνα 
  χωρίς το άρωμα σου ,
κι εσύ μόνη...

                                                          Σωτήρης  Σπηλιώτης

                                                                   εργο   ΑΝΤΖΕΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...