Κυριακή 27 Απριλίου 2014

ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΥΓΗΣ

                   27/04/2014

Σε κάποια της αυγής 
στερνά φιλιά
σε κάποια ξημερώματα
μ' αγάπη
μ' αγκάλιασες τόσο
πολύ σφιχτά 
και κύλησε στο μάγουλο 
ένα δάκρυ. 
Κοντά μου σ' είπα 
ίσως να χαθείς 
κοντά μου όταν περνάς 
απ΄τους ορίζοντες χαμένη 
μα κοίτα με στα μάτια αν μπορείς
κοίτα να δεις την ζωή σου
μαζί μου αγαπημένη. 
Αν ψάξεις στην αλήθεια 
τότε θα δεις 
σκαλοπάτια πολλά 
πάνω μα και κάτω
μα όταν είμαι εγώ 
κοντά σου να χαρείς 
στα βήματα σου 
μόνο τον δρόμο 
για τον παράδεισο 
θα  βρεις
κι ας είσαι απ΄ άλλους 
λησμονημένη. 

                                 Σωτήρης  Σπηλιώτης

                                                    εργο    SISSY ZISSIMOU

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...