Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Ο ΚΕΝΤΕΑΣ

                                                                            16/09/2014

Μου είπε ένας φίλος 
ότι γράφω ερωτικά
ποτίζω με υγρασία,
με θλίψη τα χαρτιά.
Του λείπουν τ' αστεία 
ανέκδοτα καυτά 
χαμόγελα και χάδια 
κι όνειρα απλά. 
Να ξέρες φίλε Κεντέα
πόσα έχω στο μυαλό, 
σαν σύρματα οι σκέψεις 
τρυπάνε ένα σωρό.
Της λύπης της ψυχής μου 
και των ματιών η φωτιά
είναι φωτογραφίες 
που βγαίνουν μοναχέ
όταν η λάμψη αγγίζει 
στροφές διαδρομές.
Ε ναι λοιπόν δικέ μου
λαϊκέ τραγουδιστή
η ζωή μας είναι αστεία 
αλλά η όπερα αυτή
εσένα περιμένει 
να διώξεις τα πουλιά
μ' αυτή την μαγική σου 
κι όμορφη λαλιά. 
Ε ναι λοιπόν βρε φίλε 
ταπεινέ ταξιδευτή
να ξέρεις ότι η λύπη  
που βγάζω στο χαρτί
είναι ίσως γιατί το δένδρο 
που είπα να σε βρω 
το 'χα εγώ για 'μένα 
κρυφό μου μυστικό ...

                                             ΠΟΙΗΣΗ   Σωτήρης Σπηλιώτης

                                              ΖΩΓΡΑΦΟΣ   ΣΟΦΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...