Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΑΡΕ ΜΕ....http://www.blurb.com/books/5921480

      19/09/2014

Σ' έχω νοιώσει 
σ' έχω μελετήσει
σε ξέρω, ξέρω κάθε κύτταρο σου
σαν να ζούμε χρόνια μαζί.
Ξέρω ακριβώς πως είσαι, 
πολλές φορές βλέπω τα μάτια σου
παραδομένα, 
είναι μια εικόνα ζωής ή θανάτου.
Σαν να 'σαι βαθιά μέσα μου
και να 'χεις παραδοθεί
πάρε με κι άλλο
μείνε εκεί και κοίτα με δεν κουνιέμαι. 
Τα μάτια μου σε κοιτάζουν
διάπλατα, ανήμπορα,
αφήνοντας μέσα μου να εκραγεί
θάνατος κι ηδονή ο κόσμος όλος.
Κανε με δική σου 
κι άλλο, πρόστυχα 
το δέρμα μου καίγεται,
το κορμί μου διαλύεται
και το πάθος μου για 'σένα 
έρωτα μου πλημμυρίζει τον κόσμο.
Πάρε με, πάρε με σε θέλω
κι άλλο.

                                  Σωτήρης  Σπηλιώτης





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...