Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

ΣΕ ΘΕΛΩ....http://www.blurb.com/books/5921480

                                   24/09/2014

Σε θέλω

θα θελα να 'ταν
τα δικά σου μάτια αυτά 
το δικό σου κορμί
να νοιώθω την ηδονή
να ξεχύνεται να προσφέρει
στην γυναίκα μέσα σου.
Θα 'θελα να 'μουν ο κατακτητής
κάθε κυττάρου 
και να χαϊδεύω ότι φιλιέται,
να σε φιλάω καθώς λεπτά ανατριχιάσματα
σε κατακτούν μαζί με τα παθιασμένα μου χείλη. 
Να ταξιδεύουν τα δάχτυλα μου 
στην κοιλιά και στο στήθος
σ' όλο το σώμα σου
και να χαμογελάς πονηρά 
ν' αφήνεσαι, να παθιάζεσαι,
να πονάς, να κλαις και να φωνάζεις
κι άλλο, κι άλλο. 
Μές στα κόκκινα σεντόνια 
να χάνεις την λευκή σου σκέψη
κι όλα τα κρυφά σου σημάδια 
απ'  την άλλη φορά
να γίνονται πάλι δικά μου.
Να λες ναι, 
δεν είναι πρόστυχος ο έρωτας 
είμαι τόσο ερωτευμένη που ο πόθος
ξεπερνά με πάθος το κορμί μου
όταν μπορώ και σε σκέφτομαι
να περνάς μέσα στο αίμα μου, 
όταν με πηγαίνεις σ' ένα παράδεισο
μέσα από μια κόλαση συναισθημάτων 
κι ηδονής.
Παραδομένη να μου λες
άφησε το κορμί μου
εδώ κάτω στην γη να σε περιμένει
και πέταξε μαζί μου στην φωτιά, 
σε θέλω...

                                  ΠΟΙΗΣΗ Σωτήρης  Σπηλιώτης

                                                               ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΑΠΠΑ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...