Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ 2014

                       01/01/2014

Καλή χρονιά 2014
φίλοι μου!
Χρόνια πολλά.
Τρία χρόνια μαζί ελπίζω τα καλύτερα
να ´ταν περισσότερα
και τα όνειρα μου
για έρωτες, παραμύθια, καλούς ή άσχημους.
Ιστορίες με αλήθεια ή με φαντασία
η καταγραφή των πραγμάτων ή της φαντασίας
να εξακολουθήσει να σας κάνει παρέα
μέσα απ´ την πένα μου, τα μάτια μου,
την ψυχή μου.
Ναι εγώ είμαι έτοιμος,
να πάω πιο ψηλά, πιο βαθιά, πιο μακρυά
και να ταξιδέψω μ´ όλα τα μέσα της φύσης,
την καρδία, την ψυχή, 
τ´ όνειρα κοντά σας ή μακρυά σας.
Να σας παρασύρω, να σας γελάσω 
να κλάψετε και να πετάξετε
μαζί μου ψηλά με έρωτες, πάθη, τιμωρίες,
παραμύθια και ιστορίες. 
Όμως να ξέρετε ότι όλα αυτά 
είναι σκιές στ´ άστρα!!!
Χρόνια πολλά, καλή χρονιά 
να ΄στε ευτυχισμένοι.



                           Σωτήρης Σπηλιώτης.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...