Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΡΟΠΟ

                04/03/2014


Δεν έχεις τρόπο 
να μου πεις 
πως μ' αγαπάς τρελή
και αλλού χαρίζεις το κορμί 
που αγαπώ και χάνω. 
Δεν έχεις τρόπο και μ' αφήνεις 
μοναχό να σ' αγαπώ
και δεν σε νοιάζει αν μισώ 
αν καταστραφώ 
ή αν για σένα εγώ πεθάνω.
Ξενύχτησα, γυρνάς
παγωμένη χωρίς ψυχή
την άφησες εκεί 
σε ξένα σκαλοπάτια
μαζί με το βιασμένο σου 
όλο σημάδια κορμί
που 'δωσες σ' άγνωστο 
που σ' έταξε παλάτια.
Κοιτάς αλλού
κοιμάσαι
και 'γώ με τη σκέψη μου 
ξαπλώνω δίπλα σου 
εσένα κατακτώ
με τα μάτια μου πόσο σ' αγαπώ
και νοερά σε χάνω.
Θα θελα να 'χα μια αγκαλιά
όλο έρωτα πάθος καυτό
όλο χάδια και φιλιά
που μαγικά θα με ταξίδευαν
από την κόλαση στον ουρανό
στου κορμιού σου τα σύννεφα απάνω.
Δεν έχεις τρόπο 
να μου πεις,
πως μ' αγαπάς τρελή
κι αλλού χαρίζεις το κορμί 
που αγαπώ και χάνω.

                                 Σωτήρης   Σπηλιώτης

                                             εργο    ΕΛΕΝΗ   ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...