Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Η ΓΑΤΑ

           17/03/2014

Θέλω να μιλήσω 

στη γάτα σου για 'σένα
θέλω να σ' αγγίξω 
κι ας είναι μπερδεμένα ...
Αισθήματα και φλόγες
μέσα στην καρδιά μου
αν έχεις ίδια μάτια 
με την γάτα σου έρωτα μου.
Θέλω να κοιτάζεις εδώ 
μόνο για μένα
κι άμα σε ρωτήσουν 
αν λίγο μ' αγαπάς 
να με δείς με μάτια 
γλυκά ερωτευμένα
και να ονειρευτείς
ότι είμαι δικός σου
του μυαλού σου ο εραστής.
Μπορεί σίγουρα να΄χεις
φιλιά, χάδια, αγάπες,
μαζί μου όμως θα΄χεις 
απίστευτες αυταπάτες
δεν θα 'σαι έτσι κοντά μου
απατηλή μικρή
σαν μια κοινή θνητή 
μα με το γάτο σου θα φτάνεις
στ' ουράνια απ' την γη.
Θέλω να μιλήσω 
στη γάτα σου για 'σένα
θέλω να σ' αγγίξω 
κι ας είναι μπερδεμένα... 
Αισθήματα και φλόγες
μέσα στην καρδιά μου 
αν έχεις ίδια μάτια 
με την γάτα σου έρωτα μου.

                                      Σωτήρης Σπηλιώτης

                                               φωτο  Ε Π

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...