Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

ΒΑΛΣ

       18/03/2014 

Θέλεις ρομαντισμό 
μου γράφεις,
μες το μυαλό σου πλάθεις
ένα βαλς,
μα εγώ σου λέω 
πως είσαι αμαρτωλή 
και κλαίω
σ' ένα αργεντίνικο ταγκό.
Έχεις ένα πάθος
που θα 'ταν μοιραίο λάθος
να σ' έβλεπα απλά ερωτικά 
κρυφά ρομαντικά. 
Απαλά θα σ' αγκαλιάσω
ίσως μπορεί να κλάψω
για τα μαύρα μάτια σου 
ή τα χρυσά μαλλιά.
Αν θα ΄ρθεις  σ' εμένα 
θα έχεις μια μόνο
της κόλασης αγκαλιά. 
Θέλω να σ' αγγίζω,
να σε χορεύω, να σε ζαλίζω 
στον δικό σου τον σκοπό. 
Βαλς θα 'ναι για 'σένα
μα στο μυαλό μου εμένα 
θα παίζει έναν παθιασμένο
Αργεντίνικο σκοπό. 

                                Σωτήρης   Σπηλιώτης

                                              εργο       ΑΝΝΑ ΔΗΜΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...