Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Ο ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ

   25/03/2014


Θέλω να είμαι ο πιο πολύτιμος

άνθρωπος που 'χεις στη ζωή,
θέλω απ' την ανάσα μου να αναπνέει 
η δική σου αναπνοή.
Θέλω το κορμί μου να σε πηγαίνει
βόλτες μαγικές
θέλω το κορμί σου να χορτάσει
χίλιες στο λεπτό στιγμές.
Χαμηλώνεις πάνω σ' ένα μυστικό
που ακόμα και για 'μένα είναι κρυφό.
Αν σου χάριζα την άδεια ψυχή ενός φτωχού 
θα φορούσες άραγε στεφάνι  του Μαγιού.
Ποσά άνθη, πόσες άνοιξες χαρμόσυνες γλυκές
όταν σ' έβλεπα στα μάτια κάποιες φορές
ένα πρόσωπο που για μένα ήταν θεϊκό
των ματιών σου οι καθρέφτες
το δικό μου μαγικό.
Θέλω να 'μαι ο πιο πολύτιμος 
άνθρωπος που 'χεις στη ζωή,
θέλω απ' την ανάσα μου να αναπνέει
η δική σου αναπνοή.

                                 Σωτήρης   Σπηλιώτης

                                     εργο             ANGELA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...