Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

ΚΑΨΑ

                                                                20/07/2014

Κουρασμένα κορμιά
είναι οι σκέψεις
κουρασμένα κορμιά
που λυγίζουν 

στην κάψα,
στην αγωνία, στην δύναμη
και στο βάρος της ζωής.
Όταν η μέρα περνά
στο ηλιοβασίλεμα
εκεί δροσιά, εκεί χαρά,
εκεί κουράγιο.
Είναι μόνο η καρδιά μας, 

το μυαλό μας, η  ψυχή
αυτή η ψυχή
που τόσα έχω γράψει,
έχω παιδέψει, έχω φανταστεί

ή ονειρεύομαι
και προχωράνε μαζί κορμιά

καρδιές ψυχές, άλλες πέφτουν
άλλες αντέχουν, άλλες σταματάνε

όλες μαζί.
Όλες μαζί είναι δυνατές,
σίγουρες ότι κάποιες θα 'ναι κι αύριο.
Κουρασμένα κορμιά
πολλά και μόνα και το δικό μου
η καρδιά μου, η ψυχή μου
για 'σάς όλους.
Ωωωω τι κάψα... 


                                        Σπηλιώτης  Σωτήρης

                                                   εργο   ΦΩΦΗ  ΚΟΥΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...