Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ

                                                                                    12/5/2014

Ένα λεπτό μου είπες πέρασε ένα λεπτό
σε κοίταξα και χαμογέλαγες
προσπάθησα να καταλάβω 
μετρούσες τα δευτερόλεπτα
απέναντι από το ρολόϊ στο καμπαναριό
εκεί είπα θα σε βρω 
εχθές πάνω στα σκαλιά 
στην παλιά την εκκλησία
από κάτω το πανηγύρι του γάμου συνέχιζε 
όσο ο γαμπρός χόρευε
τις ανύπαντρες του χωριού. 
Στην πλατεία γύριζε ο κόσμος...
Εκεί πάνω σε φίλησα άνοιξα το στήθος
και με πάθος χάϊδευα το κορμί σου
χόρευε η ζωή
άγνωστη του καραβιού. 
Είμαι από την Άνδρο και σε θέλω
είπες, καθώς έσφιγγα τα χείλη... 
Μπες μέσα μου μην μας προλάβουν οι άλλοι 
μην μας δουν, κάτω έχει φώτα. 
Εδώ είναι σκοτεινά στην πόρτα
αυτή την ώρα που τα γιασεμιά 
ανθίζουν τον Αύγουστο, ευωδιάζοντας
με τους αγγέλους στις αυλές των σπιτιών. 
Ωωωω τι έρωτας!!!
Ένα λεπτό, ένας αιώνας θα 'λεγα 
ενωμένα δυο κορμιά 
έλα στο νησί για πάντα καρδιά.
Κάτω στην βόλτα το φεγγάρι μας αγκαλιάζει 
ανάμεσα στα φώτα της Σκύρου,
εκεί μαζί βρήκαμε την γυναίκα του φίλου, 
που ήσασταν ρώτησε. 
Με κοίταξες, πάλι στα μάτια ένα λεπτό
εγώ σε γνώρισα πρώτη μέσα στον άνεμο
και θα σε περιμένω κάτω στα μαγαζιά 
όλο το βράδυ στην πανσέληνο.
Τα δικά μου γλυκά είναι έτοιμα 
για 'σένα
ξεχνά την μικρή τον έρωτα 
του μεθυσιού το βλέμμα
έλα να με βρεις στη παραλία σ' ένα λεπτό 
μου 'πες κι έφυγες και 'σύ
ένα βράδυ μαγικό 
που ο μύλος άλεθε τ' αλεύρι στον μύλο
δίπλα απ' την χώρα στην πανσέληνο 
εγώ παραπατούσα
καθώς σκεφτόμουν τις γυναίκες 
στο μέλλον μες στης νύχτας το λεπτό 
μα και στο παρελθόν
τις γυναίκες πάνω στα βράχια 
της ελπίδας...
                            
                                    Σωτήτης    Σπηλιώτης

                                                                εργο    ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΑΠΠΑ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...