Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

ΑΣΗΜΕΝΙΑ ΚΑΡΔΙΑ

                                                                            28/5/2014

Αν ξαφνικά με ρωτάς 
τι είναι έρωτας 
θα σου πω
άνοιξε τα μάτια να δω μέσα εγώ 
εκεί βαθιά στην ασημένια καρδιά 
αγαπάς, αγαπάς, αγαπάς .
Αν δεν αντέχεις τον χρόνο να περνά 
τρέχεις να τα προλάβεις όλα 
και το μυαλό σου σταματά
αν η καρδιά σου χτυπά
όταν θυμάσαι αυτόν 
τότε αυτό σημαίνει,
σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ.
Είμαι σίγουρος εγώ 
αν η εικόνα του 
είναι συνέχεια στο μυαλό 
σκύβεις τα βλέφαρα
όταν λες σ' αγαπώ,
τότε αυτό είναι έρωτας
είμαι σίγουρος εγώ.
Αν τα λουλούδια 
είναι όλα ροζ και χρυσά ,
αν τα αστέρια για 'σένα
είναι ακόμη πιο ψηλά, 
αν το φεγγάρι την νύχτα
τον ήλιο φιλά
τότε είναι έρωτας, έρωτας, έρωτας
μες την δική σου καρδιά. 
Αν όλη η φύση σου μιλά  μαγικά 
και δεν έχεις παρά μόνο
μια μεγάλη αγκαλιά
αγκάλιασε τον και φίλα τον
όπως μόνο εσύ ξέρεις γλυκά
γιατί είναι έρωτας, έρωτας, έρωτας 
σ'  ασημένια καρδιά .
                                          Σωτήρης  Σπηλιώτης


                                                εργο  ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΑΝΝΙΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...