Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

ΧΑΜΕΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣ

                                                                       10/10/2014

Μπορεί  να 'σουνα μια ρομαντική λίμνη 

εκεί μπορεί να διάβαζα όλα 
τα τελευταία νέα τ' ουρανού
εκεί να χόρευα με τους αγγέλους 
κρυμμένος μέσα στο δάσος
ψάχνοντας εσένα. 
Εκεί οι νεράϊδες και τα ξωτικά 
να κρυφοκοίταζαν 
και 'ναι η ερωτευμένη σου ψυχή
εκεί να μου 'στελνε μηνύματα ερωτικά
με μάγισσες και με Κενταύρους. 
Μπορεί και να 'σουν τ' αστέρια
που σκέπαζαν τον ουρανό,
αυτά που μάζευα μετρώντας ένα ένα 
μέχρι να σε φτάσω,
μέχρι να δω σε ποιο από πίσω
ήσουν κρυμμένη ζωγραφιά .
Μπορεί να 'σουν και τ' αεράκι 
που μου χάϊδευε τα μαλλιά και το κορμί 
τόσο απαλά τόσο ερωτικά
σαν να έπαιρνε την κάψα της καρδιάς μου  
μα όχι την ψυχή μου
αυτήν που και σήμερα σε ψάχνει  
χαμένε έρωτα μου.
Μπορεί και να 'σουν μια στάλα από βροχή 
μέσα σε μια καταιγίδα που πέρασε 
και να με περιμένεις για λίγο ακόμη 
μέσα σε μια φυλλωσιά σ' ένα δάσος .
Μπορεί και να σε βρήκα, 
μα ακόμη σε ψάχνω... 

                                  ΠΟΙΗΣΗ   Σωτήρης Σπηλιώτης

                                                            ΖΩΓΡΑΦΟΣ   ΑΝΝΑ ΔΗΜΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...