Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

ΠΟΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ...http://www.blurb.com/books/5921480

27/10/2014

Μια ακόμη μέρα χωρίς να σε δω
είσαι τόσο πολύ μέσα στην ζωή μου
μέσα στην σκέψη μου
έλα ν' αποκοιμηθείς κουρασμένη 
απ' τον έρωτα στην αγκαλιά μου. 
Παντού βλέπω εσένα 
παντού σε σκέπτομαι
θέλω να σου μιλάω τόσο απλά 
να σ' αγγίζω στην καρδιά 
και να χαμογελάς
έτσι όπως μόνο εσύ ξέρεις. 
Τι μεγάλη μέρα, τι ευτυχισμένη, 
όταν ξέρω ότι μπορείς να λυτρώσεις
την σκέψη μου
να κατακτήσω το κορμί, 
αυτό που τόσο λαχταρώ 
και να σ' αγγίξω ξεδιάντροπα και φθηνά 
έτσι όπως δεν μπορεί να το κάνει κανείς
μόνο εμείς οι δυο ...
Έτσι διστακτικά απαλά  
παίρνοντας θάρρος απ' το κορμί, 
μέχρι η ανάσα να ξετυλιχτεί
και να κυριεύσει όλο το κορμί σου .
Πόσες μουσικές θα μας αγκαλιάσουν 
σ' αυτόν 
τον ξέφρενο χορό των αισθήσεων 
γράψε μου και 'σύ ένα γράμμα 
με τις σκέψεις αυτές που δεν τολμάω 
να σου πω και δείξε μου τον δρόμο 
για την ευτυχία ή για τον θάνατο.
Άσε  με να σ' αγγίξω έρωτα μου ...


                                                       Σωτήρης  Σπηλιώτης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...