Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

ΖΗΤΙΑΝΟΣ...http://www.blurb.com/books/5921480

                                                                                                                      21/10/2014

Λείπεις
ήταν κι αυτό 
σαββατοκύριακο μιας φρίκης 
όταν σε σκέφτομαι 
μα δεν σου μιλώ, εσένα.
Το ξέρω ανήκεις 
σ' άλλα παραμύθια 
ξένα,
σ' άλλη αγκαλιά που εγώ 
δεν μπορώ τώρα ν' ανεχτώ. 
Το ξέρεις, 
μα ίσως θέλεις να υποφέρεις,
ίσως τα λόγια μου δεν έχουν 
για 'σένα ιδανικό σκοπό. 
Νεράϊδα είσαι 
μια καλή νεράϊδα 
που τραγουδάς για μένα 
σ' ένα ερωτικό ρυθμό. 
Κοντά σου 
θέλω να 'μαι πάντοτε κοντά σου 
να σ' αγκαλιάζω, να σου λέω 
πόσο σ' αγαπώ. 
Το ξέρεις, 
είμαι τρελά ερωτευμένος 
στον δρόμο σου σαν χαμένος 
χάθηκα κι εγώ .
Αν μου έστελνες ένα γραμμα, μια τελεία 
να 'ξερα πως ζεις λατρεία 
σ' αυτές τις ώρες που δεν μπορώ
μακρυά να κρατηθώ. 
Ζητιάνος 
θα 'θελα να 'μουν κοντά σου 
μόνο να ' χες τα μάτια τα δικά μου 
να με λάτρευαν όσο 
εσένα, εγώ...

                                                   Σωτήρης  Σπηλιώτης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...