Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ

                                                                                                                     29/12/2114

Μου λείπεις σαν κόλαση 
στο τέλος του χρόνου
και 'σύ περνάς 
μέσα απ' τα σωθικά μου 
καλά αλλού, μοναχή 
ξεσκίζοντας το μυαλό 
και την ψυχή,  
κάνοντας ζητιάνο την σκέψη 
και δολοφόνο τον έρωτα.  
Μια κόλαση είναι λίγη για δυο
σκέφτομαι αυτές τις μέρες 
που 'μαι μόνος .
΄Ετσι μου 'στειλε λίγο από 'κεί κάτω 
να μην αισθάνομαι για τ' αύριο 
ότι με πνίγει ο τρόμος,
μια κόλαση που σ 'αγκαλιάζω 
κι  αν δεν ακούς 
εγώ σου φωνάζω πως σ' αγαπώ
με καρφιά στα χέρια, 
με φωτιές που καίνε την μορφή σου 
στ' αστέρια... 
Μα εγώ δεν υπολογίζω την κόλαση 
μες την ψυχή μου, 
όταν μπορώ για ένα λεπτό μονάχα 
να  σ' έχω δίπλα μου καλή μου..
Σε λατρεύω!!!


                                                      ΠΟΙΗΣΗ  Σωτήρης Σπηλιώτης



                                                             ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ 

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...