Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ...http://www.blurb.com/books/5921480

                                                                                                                      18/11/2014

Μάτια κλειστά γεμάτα πάθος
ζεις μέσα σ' όνειρα του μυαλού 
καθώς τ' άρωμα του κορμιού 
παλεύει μέσα σ' ένα σύννεφο 
από ψέμματα κι αλήθειες.
Παλεύεις με τις αισθήσεις 
παραδομένη στην ηδονή
δώστε μου ότι έχετε 
απλά χαϊδέψτε πρόστυχα
αυτά που σας δίνω 
κατακτήστε με, γκρεμίστε 
τις αισθήσεις και σβήστε το ποτάμι 
της λάβας μέσα μου. 
Πνίγομαι, ξεχειλίζω, ονειρεύομαι, 
καλπάζω, δαμάζομαι 
και προσφέρομαι. 
Πάρτε την ευτυχία του πάθους 
πάρτε το κορμί μου
και ξαπλώστε κυρίαρχοι πάνω 
στις δαμασμένες αισθήσεις μου
απ' την θέληση 
και την ορμή του κορμιού μου. 
Μετά αφήστε με νεκρή εδώ 
με την ελπίδα ότι θα ξαναζήσω 
τις απόλυτες στιγμές που ονειρεύομαι
μέσα στην νύχτα της ζωής.
Πάρτε τη μέρα, αφήστε με
στο σκοτάδι του μυαλού
να ζω το ψέμα που δεν καταφέρατε 
να κάνετε αλήθεια, 
κλείνω τα μάτια... 

                                                       Σωτήρης  Σπηλιώτης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...