Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Σ΄ ΑΓΑΠΩ...http://www.blurb.com/books/5921480

                                                                                                                 4/11/2014


Μη φύγεις μακριά μου 
ξέρεις ότι σ' αγαπώ, 
ξέρεις ότι γεννήθηκα για 'σένα
και τώρα σε βρήκα.
Μην φεύγεις όμως 
αν αυτά που δεν μπορείς,
αν αυτά πού δεν θέλεις,
αν αυτά που σε πνίγουν είμαι 'γώ,
πες μου να φύγω. 
Μόνο άσε μου τ' ατέλειωτα 
περιθώρια μιας στιγμής 
να σε κοιτάξω στα μάτια, 
αν μπορώ να σ' αγκαλιάσω ένα ατελείωτο λεπτό
και να σου πω για πάντα ότι σ' αγαπώ. 
Μετά πάρε την ανάσα μου για δώρο 
μην φεύγεις εσύ, 
μην τρέχεις ξυπόλυτη μακρυά μου 
εγώ θα φύγω για πάντα
για να μην υπάρχω 
σ' αυτήν την ζωή .
Θα σε περιμένω σε μιαν άλλη 
μην κλαις, τότε θα 'μαστε μαζί 
αν όχι πάλι εγώ θα φύγω πρώτος.
Σ' αγαπώ …

                                             Σωτήρης Σπηλιώτης

                                             

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...