Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ...http://www.blurb.com/books/5921480

                                                                                                              29/11/2014

Τα χείλη σου σαν δάκρυ
διαμάντια Βελούδινα μου δώσανε 
σε μια άκρη
στολίδια της ψυχής σου κρυμμένα 
που 'χες χρόνια χαμένα.
Το πάθος είναι λάθος 
είναι αγάπη, 
όταν τρέμουν τα χέρια απ' ένα χάδι
μαζί σου
ή παιδική είναι αυταπάτη. 
Η μια ώριμη θυσία 
είναι αγάπη
ίσως ένας έρωτας ξεχασμένος 
μέσα σ' αιώνες χαμένος
ιδανικός σε μια εποχή 
που οι αξίες ψάχνουν ενοχή.
Είναι αγάπη!!! 
Όταν τρέμω, όταν σ' αγγίζω, 
όταν την μέση σου στα χέρια μου ορίζω, 
βελούδινα φιλιά είναι στα μάτια
όταν τα χείλια σου κομμάτια 
από μια ψυχή που δρόμους ψάχνει. 
Άραγε είναι αγάπη
ή ψεύτικα αισθήματα; 
Μια πράξη ερωτική που δίνει 
στο μυαλό κάλπικη επιταγή.
Δεν είναι αυτό αληθινό 
αγάπη μου είναι αγάπη
όταν το χάδι μοιάζει με δάκρυ 
και λάμπει σαν διαμάντι 
λασπωμένο φτωχό
που πήρες να το πετάξεις 
σε μιαν άκρη. 
Έρωτα μου είναι αγάπη
όταν μια πόρτα ανοίγεις
και τρέμω στην αγκαλιά σου
έτσι λέω εγώ!!! 

                                                    ΠΟΙΗΤΗΣ  Σωτήρης  Σπηλιώτης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...