Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

ΜΑΓΙΣΣΑ

                                                                                                                                      28/11/2014


Πετάς κοντά μου κάθε βράδυ μαγικά 
μες τα όνειρα μου απλά μα ερωτικά, 
σαν μια μάγισσα μου παίρνεις το μυαλό 
δεν είναι μόνο πάθος δεν είναι έρωτας 
μα είναι αγάπη το μυστικό μου σ' αγαπώ. 
Μες το  καλοκαίρι σ' είδα μια φορά 
να με κοιτάς με ζήλια  
η μια ελπίδα από μακρυά 
με στριφογύρισες σ' ένα ερωτικό χορό 
μέσα στο στήθος μου 
έβαλες ένα βέλος μαγικό. 
Εκεί που ήμουνα χαρούμενος εσύ,
εκεί που η στεναχώρια πάλευε πάλι ήσουν εσύ, 
όταν σκεφτόμουνα την γυναίκα ήσουν εσύ 
που με τα μάγια μου 'χες πάρει την ψυχή. 
Σε θέλω, πόθος μ' αρπάζει το κορμί
το πετάει στα πόδια σου να περπατάς μικρή 
κι όσο πιο σκληρά τα βήματα σου αυτά 
πότε με λιώνουν και πότε μου δίνουν ανάσα ξανά. 
Ξέρεις μάγισσα
όταν χαϊδεύω το δικό σου το κορμί
είναι σαν να 'γινα πάλι μικρό παιδί  
σ' έναν έρωτα που μαθαίνω πρώτη φορά,
σε μιαν αγάπη που μου χάρισε του κόσμου 
όλα τα παρθένα μαγικά σου μυστικά. 
   
                                                 ΠΟΙΗΣΗ    Σωτήρης  Σπηλιώτης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...