Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ...http://www.blurb.com/books/5921480

                                                                                                                                     8/11/2014

Σε περιμένω εκεί μακρυά 
από τα όρια του εφικτού
σε  μια στάση που δεν υπάρχει
μα απομακρύνει την σκέψη, 
το περασμένο ψέμα που θεωρείς 
ότι έχει μια λογική είναι πεταμένο 
στην προηγουμένη διαδρομή 
κι εγώ σε περιμένω εκεί .
Άγνωστος κοντά σου σε μια στάση 
που με ρίχνει σε μια κόλαση του μυαλού.
Πόσος χρόνος μπορεί
να πληρωθεί από 'σένα
για τα δικά μου όνειρα, για 'μένα;
Σε περιμένω πίσω από σκοτάδια
κι από αλήθειες, 
πίσω από τρομερές συνήθειες, 
πίσω από ζωές κρυμμένες, 
ευτυχισμένες ή δυστυχισμένες .
Μα εγώ σε περιμένω
για ν'  αγγίξω την μέση σου,
να μυρίσω τα μαλλιά σου,
να σε δω να χαμογελάς, 
ν' ακούσω την φωνή σου, 
μα όταν σε βρίσκω μιλάω μόνο εγώ .
Γιατί εσύ δεν έχεις έρθει εδώ 
κι ακούω την φωνή μου να λέει 
πόσο μα πόσο σ' αγαπώ.
Σε περιμένω ...


                                                    Σωτήρης Σπηλιώτης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...