Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

ΕΧΘΕΣ...http://www.blurb.com/books/5921480

                                                                                                                                   6/11/2014


Εχθές ήταν ένα όνειρο κακό, 
εχθές πονούσα.. 
Να εδώ!!! 
Πιάσε την καρδιά μου. 
Εχθές τα όνειρα ήταν φυλακή 
ο έρωτας σ' ένα σκαμνί 
τον δίκαζαν τα φτερά μου .
Δεν απορώ ούτε στιγμή
όταν το πάθος στο μυαλό
με πνίγει απ' την μορφή σου
όταν σε σκέφτομαι μπορώ 
ν' ακουμπήσω στο σταυρό
χάρισμα στην ψυχή σου .
Χαράζει μα εγώ εδώ
σ' έχω μέσα μου και ποθώ
τα χέρια σου να πάρω,
να με χαϊδέψουν ειλικρινά 
να μ' αφήσουν εγώ μετά
αυτά να τα φιλήσω 
να σου χαϊδεύω το κορμί 
να σ' αγγίξω μέχρι εκεί
που πίσω μην γυρίσω .
Πόσο ο έρωτας πετά 
όταν σε σκέφτομαι μες τα φιλιά 
γλυκά παραδομένη
να μπαίνεις μες την αγκαλιά
με  τα λόγια μου τα φλογερά 
κι ένα χαμόγελο σου 
να μ' αφήνεις να το δω μαζί 
με ένα σου σπασμό 
απ' το σώμα το δικό σου. 
Εχθές ήταν ένα όνειρο κακό
εχθές πονούσα,να εδώ! 
Πιάσε την καρδιά μου 
γλυκέ μου έρωτα μου...

                                                         ΠΟΙΗΣΗ   Σωτήρης Σπηλιώτης

                                                              ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΑΝΔΡΕΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...