Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ

                                                                                                                            26/12/2014

Tι να πω για 'σένα 
όταν τα βράδια σε σκέφτομαι μονάχη, 
όταν ο πόθος μου φέρνει ένα δάκρυ, 
και σε λαχταρώ να φιλάς ηδονικά
το κορμί μου να με κυριεύεις 
μέσα στην ηδονή μου.
Ζηλεύω την θάλασσα που σ' αγκαλιάζει 
όταν μιλάς η ψυχή μου αναστενάζει 
μόνο μ' αλήθειες με κοιτάς 
μ' αυτό το βλέμμα 
και μου λες ότι μ' αγαπάς 
και 'γώ  σε νιώθω να με φιλάς.
Ξέρω ότι δεν μου ανήκεις, 
ξέρω ότι θες να ζήσεις
σ' αδυσώπητες κρυφές ελπίδες, 
με κρατάς στα χέρια σου
κι όμως λες δεν με είδες. 
Να 'ταν ο έρωτας καρδιά μου 
μια αμαρτία, 
μια κόλαση, να την πληρώσω
μέσα τα μάτια σου μόνο να σώσω 
τον πόθο  μου  όλο να σου δώσω
και ας πνιγώ μόνο να 'ναι 
στην αγκαλιά σου
κρυφό μου όνειρο 
θα 'μαι για πάντα δικιά σου...

ΠΟΙΗΣΗ      Σωτήρης Σπηλιώτης






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...