Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

ΧΙΟΝΙΖΕΙ ΕΡΩΤΑ


                                                                                                              25/12/2014

Έκλεισαν τα όνειρα 
μακρυά σου
σαν χιόνια αόρατα
παγώνουν την χαρά, 
αφήνουν πίσω 
παγωμένες ψυχές
ακίνητες στιγμές 
και θλίψη. 
Χριστουγεννιάτικη θλίψη,
ερωτική θλίψη, 
σε θέλω, σε ζήτω 
σε ψάχνω μόνος
και  μου λες 
όταν τρυφερά σε φιλώ 
όταν στην αγκαλιά μου σε ποθώ
μου λες δεν μπορώ 
σ' αγαπώ  
σε θέλω μα άργησες 
και κοιτάς αλλού
μακρυά σ' αυτά 
που θεωρείς κοντά σου. 
Χιονίζει μέσα μου, 
χιονίζει όταν σε κοιτώ από χαρά 
μα με παγώνουν τα σύννεφα.
Ποσό σ' αγαπώ  
θα το καταλάβεις  
μόνο όταν αυτός ο χειμώνας
γίνει καλοκαίρι για την καρδιά σου,
θα το καταλάβεις
όταν σταματήσω ν' αναπνέω 
για 'σένα, όταν δεν υπάρχω 
στ' αλήθεια,
όταν γίνει η πραγματικότητα 
θλίψη, η αγάπη σκοτάδι 
και 'γώ ένα όνειρο
που θα σ' αγκαλιάζει κάθε βράδυ 
που θα σε φιλάει παντού στο κορμί 
που θα σ' έχει δίκη του στο σκοτάδι
και στο φως.
Ένα όνειρο όχι θλίψης 
μα καταιγίδας χιονιού, 
καμμένης σάρκας από ηδονή,  
από αισθήματα πάθος και πόθο 
που ιδανικά θα επιτρέπουν 
σ' αυτόν τον έρωτα να σφαδάζει 
μέσα σε νεκρούς παγωμένους
και να μεγαλώνει ν' ολοκληρώνεται
να κυριεύει εμάς.
Μόνο αυτή η αγάπη μου ανήκει 
μόνο αυτός ο έρωτας
είναι ο δικός σου στα όνειρα,
μόνο αυτή η χαρά θα διώξει 
την θλίψη της μοναξιάς, 
και θα δώσει ανοιξιάτικα αρώματα 
από σκόρπια τριαντάφυλλα, 
στην πονεμένη μου ψυχή. 
Μα ακόμη είμαι στον χειμώνα 
και υποφέρω 
χιονίζει όλα παγώνουν 
μα οι αισθήσεις της αγκαλιάς σου, 
τα φιλία σου με κρατάνε ζεστό .
Αντέχει να χτυπά η καρδιά 
όταν η ανάσα σου με τρύπα 
όταν τα χείλη σου ακουμπάν 
τρυφερά στα δικά μου 
κι οι μικρές κραυγές σου 
γίνονται βογκητά ηδονής 
μέσα σ' ένα μακρινό ερωτικό θέλω .
Ποσό μικρή είσαι ,
ποσό ερωτευμένος είμαι 
και ποσό τρομακτικά όμορφα 
Χριστούγεννα  μ' αγκαλιάζουν 
μόνο με την σκέψη σου
όταν είσαι εδώ δίπλα μου, 
μακρυά μου, μα τόσο κοντά..
Χιονίζει , ωωω τι υπέροχα Χριστούγεννα 
έρωτα μου!!!

                                        ΠΟΙΗΣΗ   Σωτήρης  Σπηλιώτης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...