Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ

                                                                                                                       18/12/2014

Ξέρεις πόσο; 

Τόσο, 
όσο ο θάνατος, η λύτρωση, 
ο πηγαιμός στην αφάνεια, 
το σκοτάδι, ο λήθαργος. 
Ξέρεις πόσο; 
Τόσο, 
όσο ένα χάδι στο λαιμό σου 
που τόσο μαγικά αφήνεται στα χέρια μου
σαν χαμένος κύκνος του έρωτα
κάθε βράδυ, κάθε πρωινό
μέσα σ' ένα αυτοκίνητο 
στο πιο πλούσιο κρεββάτι του πόθου
ή σε μια βόλτα όταν τον φιλώ παθιασμένα. 
Ξέρεις πόσο;
Τόσο, 
όσο η αγάπη μ' αφήνει να ζω κοντά σου
κι ο έρωτας με εξαντλεί τα βράδια 
με σκέψεις, με πρόστυχες ηδονικές στιγμές 
και με πάθος στο να σε λατρεύω 
να λατρεύω το κορμί σου τ' αγγελικά διαβολικό. 
Ξέρεις πόσο; 
Τόσο, 
σαν ένα έργο τέχνης με κοντά τα μαλλιά
σ' ένα λαιμό που αχόρταγα ρουφάει 
τα φιλιά της ηδονής από ένα παθιασμένο εραστή. 
Ξέρεις πόσο; 
Τόσο, 
όσο μια στιγμή να μπορέσω να ζήσω 
όλα αυτά που μου πήρες και τα 'δωσες αλλού. 
Μια στιγμή για έναν αιώνα, μια στιγμή στο μέλλον,
δυο στιγμές, δέκα και θα κλέψω δέκα αιώνες
να σ' έχω έτσι όπως εγώ θέλω γυμνή 
με τα μαλλιά κουρεμένα κοντά 
να εξουσιάζει το κορμί σου 
την σκέψη μου και τα θέλω του έρωτα αγαπημένη .
Ξέρεις πόσο; 
Τόσο,
όσο ο θάνατος όταν δεν είσαι δική μου.

                                                  ΠΟΙΗΣΗ  Σωτήρης  Σπηλιώτης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...