Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

ΕΡΩΤΑΣ....http://www.blurb.com/books/5921480

                                                                                                                                         6/12/2014

Θέλω να παγώσουν οι σκέψεις
μέσα μου 
και να τις κάψω
εκεί κοντά στην αγκαλιά σου
κάτω απ' τα φτερά σου
ανάμεσα στα φιλιά
και στα χέρια τα δικά σου.
Ακόμη φυλάω τα χείλη σου τα δαγκώνω
απαλά και τρυγώ απ' την ανάσα σου 
το τελευταίο χάδι του έρωτα. 
Αυτά τα χείλη που σαν θεϊκά αγγίγματα
με σκορπούν μέσα στα σύννεφα,
σε μεταξένιας αγκαλιές λατρείας.
Αυτά τα χέρια που παγωμένα 
παίρνουν την αγάπη μέσα 
απ' τα δικά μου χέρια
και σπάνε τα δεσμά. 
Αυτά τα χέρια που χωράνε
μέσα τα δάχτυλα μου
που νιώθουν χαρά μου ποσό τ' αγαπώ.
Απελπισία όταν μ' ένα φιλί μ' ένα χάδι
αφήνεις παρθένο ενός αγγέλου το κορμί 
ενός αγγέλου χαμένου. 
Σ' αγαπώ πολύ θέλω νασου δώσω
την τελευταία μου αναπνοή 
μέσα στο κορμί σου
τότε ίσως καταλάβεις μικρή 
την φωτιά που καίει 
σ' ένα ζητιάνο ποιητή
για την ψυχή σου.
Θέλω να παγώσουν οι σκέψεις
μέσα μου και να τις κάψω.

                                            ΠΟΙΗΣΗ    Σωτήρης   Σπηλιώτης







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...