Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

ΑΓΑΠΗ

                                                                                                                         9/12/2014


Θέλω να σε σβήσω
μέσα στην αγκαλιά μου
να σε λατρεύω σαν θέα μου 
και δεν μ' αφήνεις.
Θέλω να με κολάσεις
με το κορμί σου
να ρουφήξω την αναπνοή σου
και δεν μ' αφήνεις.
Τα χείλια σου είναι δικά μου, 
τα χέρια σου είναι δικά μου,
δόση μορφίνης.
Ζαλίζομαι σαν σ' αγκαλιάζω 
κοιμάμαι να μην σε τρομάζω 
θέα μ' αφήνεις.
Αν σε λατρεύω έχεις ένα τρόμο, 
ένα μονάχα δικό σου νόμο
να μ' αγαπάς, το λες ψυχή μου. 
Όταν τελειώνω
όταν αγγίζω τον θάνατο μόνο
σ' αγαπώ μην ξεψυχάς
ιδρώνεις, κλαις, θέλεις, φοβάσαι
έτσι μου 'μαθαν λες, άσε.
Με κοιτάς και μέσα σου λυπάσαι
που δεν μπορείς να θυσιαστείς
για μια αλήθεια, μια αγάπη
τελευταία να γενείς.
Έτσι απλά στον έρωτα, 
στην αλήθεια να παραδοθείς,
κι εγώ σε καταλαβαίνω,
σ'  αγαπώ κι ας πεθαίνω...

                                                        Σωτήρης  Εμμ.Σπηλιώτης




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...