Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

ΠΕΡΝΑΝ ΟΙ ΩΡΕΣ

                  28.12.2014


Περνάν οι ώρες 
σαν άσπρα χιόνια 
περνάν κτυπώντας 
μες την καρδιά.
Πόσο σ' αγαπώ
πόσο σ' αγαπώ
και 'σύ κοντά μου 
αφήνεις χρόνια 
να με ποτίζουν μ' αίμα 
φωτιά .
Δεν υποφέρεις, 
ίσως δεν ξέρεις 
τι είναι η αγάπη 
μες την καρδιά .
Δίπλα μου είσαι 
ακούς τι λέω από μια μέρα
 με παγωμένα φτερά.
Πόσο σ' αγαπώ!
Αν ακούσεις πάλι την φωνή μου 
δεν θα 'ναι ίδια όπως παλιά 
θα 'χει ραγίσει 
απ' την αγωνία 
σαν χαλασμένη βρύση 
που δεν ξεδιψά. 
Έλα κοντά μου 
να σ' αγκαλιάσω, 
εσύ βρες τον χρόνο 
μία φορά
εγώ να γίνω τ' αεράκι 
που σε χαϊδεύει καθώς φυσά. 
Αν θες λατρεία να μην σε χάσω  
 άσε να σ' αγκαλιάσω 
  με χιλιάδες φιλιά .
Περνάνε οι ώρες 
σαν άσπρα χιόνια 
περνάν κτυπώντας 
μες την καρδιά.
Πόσο σ' αγαπώ...

                                                  ΠΟΙΗΣΗ  Σωτήρης Σπηλιώτης

                                                      ΖΩΓΡΑΦΟΣ   ΓΙΑΝΝΗΣ  ΝΟΤΑΡΟΠΟΥΛΟΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...