Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ Μ ΑΓΑΠΑΣ

                                                                                                                           22/12/2014

Προτιμώ να μ' αγαπάς
χωρίς να σ' έχω κοντά μου,
χωρίς να χαίρομαι την λάμψη 
του έρωτα σου πριγκίπισσα μου
παρά να με λυπάσαι. 
Προτιμώ να σ' αγαπώ 
σαν ένα μαγεμένο όνειρο, 
σαν μια μοναδική νύχτα,
σαν ένα θάνατο,
σαν το τέλος του κόσμου. 
Το προτιμώ από το να με λυπάσαι 
με  το να 'σαι κοντά μου 
γιατί μ' αγαπάς λίγο περισσότερο
γιατί δεν σ' άφησα περιθώρια 
και φοβάμαι περισσότερο 
να με καταδικάσεις στο μέλλον. 
Το προτιμώ μακρυά σου νεκρός 
παρά κοντά σου συμβιβασμένος. 
Ξέρω ότι μ' αγαπάς 
ξέρεις ότι σ' αγαπώ 
ότι η ζωή δεν κάνει χάρες 
παρά μόνο στα παραμύθια. 
Εμείς είμαστε μια αλήθεια, 
δυο ζωές, ένας όλεθρος έρωτα,
πλημμυρισμένης αγάπης 
που δεν κρατιέται
όμως προτιμήσαμε τον πνιγμό  
παρά τον αγώνα 
και δεν αφήσαμε τον εγωισμό 
να μας πάει  εκεί που 'πρεπε . 
Προτιμώ να μην σε ξαναδώ 
παρά να με λυπάσαι,   
δεν αντέχω να καταστρέφω 
άλλο τα όνειρα …
Δεν αντέχω να μην μ' αγγίζεις, 
να μην μπορώ να 'μαι κοντά σου, 
να μην καταλαβαίνεις 
όχι πόσο μ' αγαπάς εσύ
αλλά πόσο σε λατρεύω εγώ θεά μου .
Προτιμώ να μ' αγαπάς 
φύγε αν με λυπάσαι!!!

                                                  ΠΟΙΗΣΗ  Σωτήρης  Σπηλιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ

ΤΟΣΟ ΙΔΙΑ     30.12.2014 Είσαι η γυναίκα  των περασμένων,  τόσο ίδια τόσο μοναδική τόσο ατέλειωτα ερωτική  και αγαπάς, ότι χάν...